Vi har kontorer sentralt i Fredrikstad hvor vi bistår småbedrifter over hele landet som kontinuerlig jakter på resultatforbedringer, forenklinger og vekst på grunnlag av et solid ført regnskap.
Addero AS er et autorisert regnskapsførerselskap med kontor i Hydrogen-fabrikken ved Gamlebyen i Fredrikstad. Vi har ingen geografisk begrensning i kunderelasjoner, ettersom vi benytter digitale og skybaserte verktøy i vår virksomhet, som gir god samhandling overfor våre kunder
Våre tjenester innen regnskap og rådgivning utføres relasjons- og verdibasert – med fokus på å være en sparringspartner for kunder i SMB-segmentet.
Vi har vår bevilling fra Finanstilsynet, er medlem av Regnskap Norge, og er underlagt strenge bransjekrav og kontroll, som skal sikre trygghet og kvalitet for våre kunder.
En gjennomarbeidet oppdragsavtale utarbeides og inngås alltid med kunde, hvor partenes plikter og rettigheter defineres og avtales.
Kundens behov analyseres og ivaretas på best mulig måte, primært ved bruk av nettbaserte løsninger med tilgang på alle plattformer (PC, nettbrett og mobil), som gir grunnlag for effektiv arbeidsdeling, digital hverdag, god oversikt over løpende utvikling og med iverksetting av nødvendige tiltak, helst i forkant – vi skal være på «alerten»!
Vår visjon
Vår ambisjon er å fremstå og vokse som en attraktiv og foretrukket samarbeidspartner for næringslivet i Fredrikstad og være en utfordrer til etablerte aktører i bransjen.
Vi skal tiltrekke oss kunder og ansatte og ha en sunn vekst med mennesker i fokus, i en digital tidsalder hvor relasjoner og det å skape merverdi for våre kunder er en uttrykt målsetning til enhver tid!
Kundeuttalelser
Våre ansatte
Torfinn Lundblad
Daglig leder, eier, statsautorisert regnskapsfører og rådgiver- Skatterevisor ved Østfold fylkesskattekontor i Skatteetaten fra 1986 til 1994.
- Registrert revisor med eget revisjonsfirma fra 1995 til 2008.
- Autorisert regnskapsfører fra 2007 med variert praksis, bl.a som daglig leder i regnskapsbyrå.
- Fagkonsulent og fagansvarlig seniorkonsulent i Visma som programleverandør, med ansvar for utvikling, support, kurs for kunder innen Total-porteføljen med hovedvekt på Visma Total Årsoppgjør fra 2013 til 2019.
- Ansatt i Addero fra 01.01.2019.
Oddvar Høyum
Styreleder, eier, statsautorisert regnskapsfører og rådgiver- Autorisert regnskapsfører fra 2006.
- Jobbet for ABC Regnskap og Accountor Fredrikstad (tidl. Axepta Regnskap AS).
- Teamleder i mange år
- Daglig leder i Accountor Fredrikstad fra 01.12.17 til 31.01.19.
- Ansatt i Addero fra 01.01.2019.
Linn Beate Hansen
Rådgiver lønn & regnskap.- Regnskapsmedarbeider.
- Lønnsansvarlig i Accountor Fredrikstad.
- Ansatt 100% i Addero fra 01.06.2020.
Ingibjørg Gunnarsdottir
Statsautorisert regnskapsfører og rådgiver lønn & regnskap- Autorisert regnskapsfører med oppdragsansvar fra 2010.
- Regnskapsmedarbeider fra 2007 hos WiCan Regnskap Fredrikstad AS.
- Bred erfaring innen en rekke bransjer, med vekt på barnehage-sektoren og prosjektbaserte virksomheter, som f.eks. bygg og anlegg.
- Ansatt 100% i Addero fra 01.06.2021.
Anand Amo
Rådgiver regnskap & IT- Regnskapsmedarbeider og IT-ansvarlig i Accountor Fredrikstad.
- Regnskapsmedarbeider i Vigres Byrå.
- Ansatt 100% i Addero fra 01.05.2022.
Hans Gunnar Thorsen
Statsautorisert regnskapsfører, rådgiver regnskap og lønn- Autorisert regnskapsfører siden 1996.
- Lang erfaring som daglig leder, økonomi- og regnskapsansvarlig innen detaljhandel og eiendomsbransjen.
- Eier og daglig leder av regnskapsbyrå siden 2001, herunder Pluss Oss AS fra 2012.
- Innleid konsulent i Addero fra 01.09.2022 ifbm overtagelse av virksomheten i Pluss Oss AS.
Merethe Jensen
Rådgiver regnskap & lønn- Lang, relevant og variert fartstid fra bransjen siden 2002, bl.a. fra Økodrift AS.
- Ansatt i Pluss Oss AS fra 2009 som regnskapsfører.
- Ansatt 100% i Addero fra 01.09.2022 ifbm overtagelse av virksomheten i Pluss Oss AS.
- Utdannet bedriftsøkonom.
Ann Kristin Nilsen
Statsautorisert regnskapsfører, rådgiver regnskap og lønnAnn Kristin har lang erfaring fra bransjen:
- Autorisert regnskapsfører med oppdragsansvar fra 2014.
- Regnskapsmedarbeider fra 2007 – 2015 hos Azets Fredrikstad
- Regnskapskonsulent fra 2015 – 2017 hos Kronos Titan AS.
- Oppdragsansvarlig fra 2017 -2022 hos TheVit (nå Sb1 Forretningspartner Østlandet AS)
- Bred og variert erfaring innen en rekke bransjer.
- Ansatt 100% i Addero fra 01.12.22.
Ruth Torild Lillestrand
Rådgiver regnskap & lønn- Lang, relevant og variert fartstid fra bransjen siden 1997, bl.a. fra Berg, Idd og Aremark Regnskapslag og Regnskapshuset Rune Kilebu AS.
- Ansatt i Pluss Oss AS fra 2014 som regnskapsfører.
- Ansatt 50% i Addero fra 01.09.2022 ifbm overtagelse av virksomheten i Pluss Oss AS.
Espen Elvestad
Statsautorisert regnskapsfører, rådgiver regnskap og lønnEspen har lang erfaring fra bransjen:
- Autorisert regnskapsfører med oppdragsansvar fra 2003
- Autorisert regnskapsfører i Økonomigruppen AS 2003-2007
- Daglig leder i Økonomigruppen AS 2007-2011
- Rådgiver/Autorisert regnskapsfører i Økonomigruppen AS 2011-2013
- Administrasjonsleder i Teknomed AS 2013-2016
- Innehaver Elvestad Økonomi & Rådgivning 2015-2020
- Statsautorisert regnskapsfører HK Regnskap AS 2020-2023
- Bred og variert erfaring innen en rekke bransjer.
- Ansatt 100% i Addero fra 01.08.23.
Prisliste
Gjeldende fra januar 2024 (alle priser er eks. mva.)
5000,- per stk / fra-pris
1 900,- per stk / fra-pris
1300,- per time / løpende
2750,- per mnd
1500,- per mnd / fra-pris
Hva er en fastpris-avtale?
Ca. 90% av våre kunder har fastpris-avtale.
Etter en gjennomgang av regnskapet gjennom kartlegging av omfang, komplekstitet mv.,
tilbyr vi en fast månedlig pris på oppdraget.
Prisen vil da inkludere:
- løpende regnskap, avstemming
- offentlig rapportering a-melding, mva mv.
- rapportering til kunde
- lønn inkl. lønnsslipp, sammenstillingsoppgaver mv.
- mindre løpende henvendelser pr.tlf/mail.
Dette bidrar til god forutsigbarhet for våre kunder – vi er opptatt av gode relasjoner, og
ønsker å bidra til å skape merverdi for våre kunder. Hvis du ikke er kunde av Addero, så ønsker vi deg hjertelig velkommen!
975,- per time
1040,- per time
1300,- per time
- Fra kr. 3 000,-
- I forbindelse med etablering av et kundeforhold har vi en rekke forhold som skal på plass og dokumenteres – vi kan nevne;
• Oppdragsavtale – hvem gjør hva – om partenes rettigheter og plikter
• Kundekontroll – f.eks. ID, hvitvasking mv
• Bankavtaler og integrasjoner
• Import av saldobalanse og åpne poster kunder og leverandører mv for eksisterende virksomheter
1300,- per time
5000,- per stk / fra-pris
Slik jobber vi med våre kunder
Vi har laget en kort video som gir et innblikk i hvordan vi jobber med våre kunder. Den kan du se her.
Slik jobber vi med våre kunder
Artikkel i Fredrikstad Blad
Les artikkelen i Fredrikstad Blad (bak betalingsmur) om etableringen av Addero AS her.
Du kan også lese og laste ned artikkelen som .pdf ved å trykke på bildet.